Ψηφιακός Βοηθός Courier Center – Πώς Λειτουργεί

Ο ψηφιακός βοηθός της Courier Center είναι ένα καινοτόμο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει άμεση ενημέρωση και υποστήριξη σχετικά με την αποστολή σας, μέσω της ιστοσελίδας μας.

Απαραίτητο: Αριθμός Φορτωτικής (Voucher)

Για όλες τις λειτουργίες απαιτείται η εισαγωγή του Αριθμού Αποστολής (voucher), που θα βρείτε στο αποδεικτικό ή έχει αποσταλεί από τον αποστολέα.

Αν δεν ξεκινήσει μόνος του, γράψτε οτιδήποτε στο πλαίσιο συνομιλίας για να τον ενεργοποιήσετε.

Πληροφορίες που μπορείτε να λάβετε

  • Κατάσταση αποστολής (Status)
  • Κατάστημα εξυπηρέτησης
  • Ωράριο λειτουργίας καταστήματος

Υπηρεσίες που μπορείτε να ζητήσετε

  • Παραλαβή από κατάστημα
  • Παραλαβή από άλλο σημείο
  • Αλλαγή διεύθυνσης παράδοσης
  • Αποστολή επιπλέον οδηγιών προς τον διανομέα
  • Εκτίμηση ημερομηνίας παράδοσης
  • Ορισμός επιθυμητής ημερομηνίας παράδοσης
  • Αναζήτηση καθυστερημένου δέματος
  • Ενημέρωση καταστήματος για άρνηση παραλαβής
Σημείωση: Ο ψηφιακός βοηθός βρίσκεται σε έκδοση Beta και εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες λειτουργίες για τη διευκόλυνσή σας.