Ψηφιακός Βοηθός Courier Center – Πώς Λειτουργεί
Ο ψηφιακός βοηθός της Courier Center είναι ένα καινοτόμο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει άμεση ενημέρωση και υποστήριξη σχετικά με την αποστολή σας, μέσω της ιστοσελίδας μας.
Απαραίτητο: Αριθμός Φορτωτικής (Voucher)
Για όλες τις λειτουργίες απαιτείται η εισαγωγή του Αριθμού Αποστολής (voucher), που θα βρείτε στο αποδεικτικό ή έχει αποσταλεί από τον αποστολέα.
Αν δεν ξεκινήσει μόνος του, γράψτε οτιδήποτε στο πλαίσιο συνομιλίας για να τον ενεργοποιήσετε.
Πληροφορίες που μπορείτε να λάβετε
- Κατάσταση αποστολής (Status)
- Κατάστημα εξυπηρέτησης
- Ωράριο λειτουργίας καταστήματος
Υπηρεσίες που μπορείτε να ζητήσετε
- Παραλαβή από κατάστημα
- Παραλαβή από άλλο σημείο
- Αλλαγή διεύθυνσης παράδοσης
- Αποστολή επιπλέον οδηγιών προς τον διανομέα
- Εκτίμηση ημερομηνίας παράδοσης
- Ορισμός επιθυμητής ημερομηνίας παράδοσης
- Αναζήτηση καθυστερημένου δέματος
- Ενημέρωση καταστήματος για άρνηση παραλαβής
Σημείωση: Ο ψηφιακός βοηθός βρίσκεται σε έκδοση Beta και εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες λειτουργίες για τη διευκόλυνσή σας.